donderdag 16 april 2015

Het vertrek

Na een vreselijke hectische dag is het zover. Gisteren de laatste werkdag. En die was erg druk en ik was pas ´s avonds om 23.00 uur thuis. Daar zat nog iemand op mij te wachten, moest ik ook nog iets tekenen voor mijn vrijwillgerswerk. Vanmorgen vroeg op. Albert heeft me naar de trein gebracht. Het liep voorspoedig. Vind het toch altijd spannend. Je zult maar vertraging krijgen en dat heb ik echt wel vaker mee gemaakt.De reis liep verder voorspoedig. Behalve op Schiphol. De borden klopten niet met mijn papieren. Dus ik heb half Schiphol gezien. Het was prachtig weer onderweg. Ik zat in het vliegtuig bij het raam en had een bank alleen. Kon in Bilboa nog een plaatsje voor de bus krijgen en dus was ik om 20.00 uur in Pamplona. Er was nog plaats in de herberg.Het is wel gek.        Heb vandaag eigenlijk met niemand gesproken, wat een overgang. Heb mijn eerste kruisjes geborduurd, twee boeken uitgelezen en een tijdschrift. Wat een heerlijkheid! Weet niet of ik mijn borduurwerk nu over een of twee draden gaan maken. Het is wel erg priegelig. De rust begint een beetje te komen.
Ik ga nu naar bed. De meeste pelgrims liggen al plat. Heb de eerste mensen met blaren en zere knieeen al weer gezien.Morgen een zware dag, want er moet geklommen worden. De berichten zijn ok niet zo goed. Heb slecht internet daarom maar gauw een euro in computer. Weet niet hoe lang deze het doet. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten