zaterdag 8 april 2017

De voorbereiding voor de Camino Portugues

Nog een paar dagen en dan vertrek ik weer. Deze keer de Camino Portugues. Ik heb maar drie weken en dat betekent dat MijnMaatje dit keer helemaal mee gaat. De Camiono Portugues van Porto tot Santiago is maar 265 km. Erg kort in verhouding tot andere jaren.
We twijfelen nog over de route. Ik wil graag langs de zee. Dat lijkt me heerlijk.



We hebben best de nodig kilometers gelopen. Door de blessures van het vorige jaar zit de schrik er wel wat in. We hopen dat het goed gaat. Veel water drinken en maar wat magnesium tabletten.
Misschien deze week nog een keer langs de de fysio...


8 april 2017

Voor deze Camino hebben we 2 boekjes:
Camino Portgues van  John Brierley in het Engels
en Camino Portugues van Rother
Maar welke route we precies gaan lopen? Lang de zee of toch in het binnenland? We zien het wel. Zowel Mijn Maatje als ik hebben toch wat de schrik in de benen van de scheenbeenontstekening en de problemen met de achilles van vorig jaar. We drinken extra en gebruiken Magnesium tabletten. We doen kleine etappes en heel rustig aan. Deze weken vergen veel van mij. De hooikoorts en het extra werk in deze maanden maken deze weken zwaar. Ook het achterlaten van school vraagt veel werk. En of de duivel er mee speelt: net allerlei problemen op de valreep. Ik laat wel een school achter, waarbij vervolgens collega's het op moeten pakken. Er komt extra op hun schouders. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten