zondag 1 mei 2022

Camino Anders dan anders III Dag 16 Heeft de vloer geen beurt nodig?

Heeft de vloer geen beurt nodig? Dat was de spreuk van vandaag/ gisteren van de Gezondheidskalender. Ik was vol goede moed. MijnMaatje ging een dagje naar zijn ouders en ik zou in het tiny hous de handen laten wapperen. Ik was natuurlijk niet helemaal fit van de dag ervoor. Had nog stevige buikpijn. Maar melk halen en zo lukte. Heb de vloer gezogen en gedweild.  's Middag had ik genoeg energie om boodschappen te halen. Met vier volle fietsen, ging ik dapper op weg naar huis. Ik heb nog wat foto's gemaakt en geappt onderweg. Maar in de Hitzum raakte mijn voorwiel naast de weg en ben ik gevallen. Best wel erg . Op mijn billen en op mijn hoofd. Ik heb een avond in het ziekenhuis door gebracht. Op de hoofdscan geen nare dingen. Alleen hersenschudding. (Misschien is een helm toch wel een optie? Daar hadden we het deze week met vrienden over. Wij Nederlanders vinden het raar, maar Duitsers fietsen hier allemaal met helm.) De foto's van de heup waren ook goed. Wel veel pijn. In verband met mijn allergische reacties heb ik pijnstilling gekregen en moest eerst een uur in het ziekenhuis blijven zodat zee konden zien dat het goed ging. 
Vanmorgen kon ik zelf de trap af en zelf douchen. Dus dat valt gelukkig erg mee. Wel flinke hoofdpijn en pijn in de nek en billen. Het is nu wel weer genoeg. 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten